HRM en Juridische zaken

HRM & Juridische zaken

‘’Talent als basis en diversiteit als kracht. Het succes van onze organisatie staat of valt met de kwaliteit én de diversiteit van onze mensen.’’

HRM
Door continue focus op professionele en persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers, is HRM een dynamische, vaak hectische en uitdagende omgeving. Met 2000 collega’s werken wij voor de inwoners en bedrijven in de stad. Ontwikkeling en de gemeente Almere gaan hand in hand. In al deze ontwikkeling streeft de gemeente Almere, en dus ook de afdeling HRM-JZ, naar een inclusieve cultuur, waarin wij diversiteit omarmen. Inclusief betekent voor ons, dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt, niet ondanks, maar juist dankzij onze verschillen.

JZ
Het team Juridische Zaken is het centrale juridische expertisecentrum binnen de gemeentelijke organisatie en draagt zorg voor een goede juridische control. De verschillende afdelingen van de gemeente zijn verantwoordelijk voor de juridische kwaliteit van hun werkzaamheden en voor het beheersen van juridische risico’s. Juridische Zaken stelt de afdelingen hiervoor de nodige juridische expertise beschikbaar.

Op dit moment geen interessante vacatures bij de afdeling HRM-JZ? Meld jezelf aan voor onze vacature alert, zo kunnen wij jou wekelijks op de hoogte houden. 

Astrid Spit - Steur

Astrid is adviseur Arbo en Preventie en werkt sinds 2020 met plezier voor gemeente Almere. Zij werkt mee aan verschillende projecten binnen de gemeente die allemaal met het thema arbeidsomstandigheden te maken hebben.

Astrid Spit - Steur
José Rial Calvo

José Rial Calvo

Kijkje achter de schermen met onze adviseur leren en ontwikkelen. José vertelt hoe hij bewust koos voor een functie bij de gemeente Almere en hoe hij zich vanaf dag één helemaal thuis voelde. Met een rol die draait om het verbinden van mensen en het stimuleren van hun ontwikkeling, zorgt hij ervoor dat medewerkers groeien en daarmee ook de dienstverlening aan inwoners verbetert. Benieuwd naar zijn verhaal en wat het werken bij gemeente Almere zo bijzonder maakt? Lees snel verder!

Kirby de Jong

Kirby is junior beleidsadviseur bij gemeente Almere en heeft haar weg gevonden in deze rol door een interessante loopbaanontwikkeling binnen de organisatie. Ze begon als managementassistente en groeide door naar haar huidige functie als beleidsadviseur binnen de afdeling HRM en Juridische zaken.

Kirby de Jong